Text, Link, Visited, Hovered
HELPDESK
											
											Help Desk
											
											Partnereink problémáikat, igényeiket 
											a központi Help Desk  alkalmazáson 
											keresztül jelentheti.
A Help Desk feladata - a bejelentések naplózása mellett - a hibák gyors megoldása. A Help Desk segítségével az informatikai támogatáson túl a vállalati belső és külső folyamatok, kapcsolatok is nyomon követhetők.
Főbb jellemzők:
- Hibabejelentés fogadás
 - Változások kezelése
 - Bejelentések nyomon követése
 - Automatikus eszkaláció és riasztások
 - Szolgáltatási szintek mérése
 - Vezetői és operatív jelentések
 
Több platformon (futtatható alkalmazás, webes felület, PDA) egyszerűen kezeli a feladatokat, Az egyszerű hibabejelentés, Outlook integráció, munkatársak időbeosztásának megjelenítése elősegíti a feladatok, hiba bejelentések közvetlen rögzítését, feladatok hatékony kiosztását.
A levelezés integráció biztosítja, hogy a megrendelő, feladat szervező levélben értesüljön a feladat állapotáról, befejezéséről, megkönnyítve így a szerződő felek közötti kommunikációt, minimálisra csökkentve a félreértések lehetőségét.
											
											
											
| 
													 
													
													
													Kiemelt felhasználók igény, 
													hibabejelentésének 
													kezelésére nyomon 
													követhetőség.  | 
													
													![]()  | 
												
| 
													
													 Webes és kliens alapú kezelő felület Gyenge internet kapcsolat esetén is használható a Windows kliens (Mobil internet) Ügyviteli SW-el integrálva = lezárt munkalapok, anyag felhasználás automatikusan bekerül, számlát készít. C#, MS IIS  | 
													
													![]()  | 
												
| 
													 | 
													
													 | 
												

