Text, Link, Visited, Hovered
HELPDESK
Help Desk
Partnereink problémáikat, igényeiket
a központi Help Desk alkalmazáson
keresztül jelentheti.
A Help Desk feladata - a bejelentések naplózása mellett - a hibák gyors megoldása. A Help Desk segítségével az informatikai támogatáson túl a vállalati belső és külső folyamatok, kapcsolatok is nyomon követhetők.
Főbb jellemzők:
- Hibabejelentés fogadás
- Változások kezelése
- Bejelentések nyomon követése
- Automatikus eszkaláció és riasztások
- Szolgáltatási szintek mérése
- Vezetői és operatív jelentések
Több platformon (futtatható alkalmazás, webes felület, PDA) egyszerűen kezeli a feladatokat, Az egyszerű hibabejelentés, Outlook integráció, munkatársak időbeosztásának megjelenítése elősegíti a feladatok, hiba bejelentések közvetlen rögzítését, feladatok hatékony kiosztását.
A levelezés integráció biztosítja, hogy a megrendelő, feladat szervező levélben értesüljön a feladat állapotáról, befejezéséről, megkönnyítve így a szerződő felek közötti kommunikációt, minimálisra csökkentve a félreértések lehetőségét.
Kiemelt felhasználók igény,
hibabejelentésének
kezelésére nyomon
követhetőség. |
|
Webes és kliens alapú kezelő felület Gyenge internet kapcsolat esetén is használható a Windows kliens (Mobil internet) Ügyviteli SW-el integrálva = lezárt munkalapok, anyag felhasználás automatikusan bekerül, számlát készít. C#, MS IIS |
|
|