Text, Link, Visited, Hovered

HELPDESK

Help Desk

Partnereink problémáikat, igényeiket a központi Help Desk  alkalmazáson keresztül jelentheti.

 

A Help Desk feladata - a bejelentések naplózása mellett - a hibák gyors megoldása. A Help Desk segítségével az informatikai támogatáson túl a vállalati belső és külső folyamatok, kapcsolatok is nyomon követhetők.

 

Főbb jellemzők:

 

  • Hibabejelentés fogadás
  • Változások kezelése
  • Bejelentések nyomon követése
  • Automatikus eszkaláció és riasztások
  • Szolgáltatási szintek mérése
  • Vezetői és operatív jelentések

 

Több platformon (futtatható alkalmazás, webes felület, PDA) egyszerűen kezeli a feladatokat, Az egyszerű hibabejelentés, Outlook integráció, munkatársak időbeosztásának megjelenítése elősegíti a feladatok, hiba bejelentések közvetlen rögzítését, feladatok hatékony kiosztását.

A levelezés integráció biztosítja, hogy a megrendelő, feladat szervező levélben értesüljön a feladat állapotáról, befejezéséről, megkönnyítve így a szerződő felek közötti kommunikációt, minimálisra csökkentve a félreértések lehetőségét.


Kiemelt felhasználók igény, hibabejelentésének kezelésére nyomon követhetőség.
Fórum funkció, csatolmány kezelés, speciális riportok.
Webes felületen, levelezéssel integrálva
MS IIS, .NET


Webes és kliens alapú kezelő felület
Gyenge internet kapcsolat esetén is használható a Windows kliens (Mobil internet)
Ügyviteli SW-el integrálva = lezárt munkalapok, anyag felhasználás automatikusan bekerül, számlát készít.
C#, MS IIS